سئو برای Interactive Content Design Solutions

تولید محتوا و سئو محتوا سئو شرکت اینوه

یک تجربه جستجوی سریع و دقیق در سایت می‌تواند رضایت کاربران را افزایش داده و تعاملات آن‌ها را تقویت کند. اما اگه طراحی وب سایت و سئو شما با هم هماهنگ نباشن چی میشه؟ شما به راحتی ممکنه فرصت ها رو از دست بدین. رادزاد، جایی که طراحی وب سایت فوق العاده با تخصص سئو ترکیب میشه تا موفقیت دیجیتال شما رو رقم بزنه. با شناسایی محتوای پربازده ای که می تواند برای کانال های مختلف بازآفرینی شود، شروع کنید. محتوای خود را به گونه ای متناسب با نیازهای هر پلتفرم تنظیم کنید و در عین حال موضوع اصلی آن را حفظ کنید. مطمئن شوید که محتوا در تمام پلتفرم های دیجیتال شما هماهنگ و به هم پیوسته منتشر شود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

تگ‌ها باید به‌گونه‌ای نوشته شوند که هم سئو را تقویت کنند و هم کاربران را ترغیب به انجام اقدامات موردنظر نمایند. لینک‌دهی داخلی به افزایش مدت زمان بازدید کاربران و بهبود سئو کمک می‌کند. لینک‌دهی خارجی به منابع معتبر، اعتبار و اعتماد کاربران و موتورهای جستجو را به وبسایت افزایش داده و رتبه‌بندی آن را در نتایج جستجو بهبود می‌بخشد. هدف ما از این دو بخش، کمک به شما برای افزایش ترافیک ارگانیک، بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل، و جذب کاربران هدفمند است. با استفاده از این روش‌ها، نه‌تنها بازدیدکنندگان بیشتری جذب می‌کنید، بلکه نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان واقعی نیز افزایش خواهد یافت. همه ما می‌دانیم که محتوا پادشاه است، بنابراین تولید محتوای باکیفیت در کنار رعایت اصول سئو همچنان اهمیت زیادی دارد که در درازمدت ثمره آن را خواهید دید.

استفاده از فهرست مطالب به کاربران در مرور و پیدا کردن اطلاعات مدنظرشان کمک می‌کند. سعی کنید هدینگ‌های نوشته شده به صورت شفاف درباره بخش مربوطه توضیح دهند که درباره چیست. امروزه اکثر کاربران یک متن بلند را مو به مو نمی‌خوانند، بلکه محتوا را اسکن می‌کنند و با خواندن تیترها و موارد شماره دار به دنبال پاسخ سوال خود هستند. بهتر است نگارش محتوا به گونه‌ای باشد که کاربر با یک نگاه بتواند ساختار آن را درک کند. یکی از ابزارهایی که می‌توانید از آن برای شناسایی ساختار بهینه برای محتوا استفاده کنید چت جی پی تی و Gemini گوگل هستند.

کافی است موضوعی که می‌خواهیم در مورد آن تولید محتوا کنیم را در گوگل بنویسیم تا گوگل کلمه‌های کلیدی مرتبط را به ما نشان دهد. ما باید چه‌ کارهایی را انجام دهیم تا بهینه سازی محتوا به‌درستی انجام شود؟ در این بخش می‌خواهیم به بیان نکات سئو محتوای متنی و اصول تولید محتوای سئو شده بپردازیم. برای مشاهده نقش راه یادگیری سئو پیشنهاد می کنیم صفحه آموزش نوشتن محتوای سئو شده را مطالعه کنید. این رقم اشباع اطلاعات در دسترس آنلاین را برجسته می کند و تمرکز بازاریابان دیجیتال و سازندگان محتوا را بر تولید کیفیت به جای کمیت بسیار مهم می کند. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط HubSpot، ۷۰٪ از بازاریابان به طور فعال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنند و هدف آنها جلب توجه مخاطبان به روش های معنی دار است. محتوای با کیفیت به برندها کمک می کند در این بازار شلوغ برجسته شوند و منجر به بهبود تجربه کاربر و نرخ تبدیل بالاتر شود.

مطالعات نشان داده است که طول آدرس اینترنتی یا URL، تأثیر مستقیمی بر نحوه ارزیابی محتوا توسط موتورهای جستجو دارد. مت کات، یکی از چهره‌های شاخص گوگل، سال‌ها پیش بر اهمیت استفاده از URL‌های کوتاه و توصیفی تأکید کرده بود. به عبارت ساده‌تر، URLهای طولانی و پیچیده نه تنها برای کاربران گیج‌کننده هستند، بلکه ممکن است باعث کاهش اعتبار محتوا در نظر موتورهای جستجو شوند. برای برخی از انواع خاص محتوا، گوگل یک مجموعه از برچسب‌ها را به نام داده‌های ساختار یافته معرفی کرده است. این برچسب‌ها به گوگل کمک می‌کنند تا محتوای شما را به درستی بشناسد و موارد ویژه‌ای را در صفحه نتایج جستجو نمایش دهد.

بعد از تولید محتوای سئو شده و ارزشمند،‌ ما هم سعی می‌کنیم از سایت‌های دیگر لینک بگیریم. توجه داشته باشید که بهتر است کلمه یا کلمات کلیدی در عنوان محتوای صفحه شما باشد. این کار سبب کسب رتبه بهتر و افزایش شانس بیشتر در این راستا انجام می‌شود. برای شروع فرایند سئو کردن محتوا، اول باید موضوعی را انتخاب کنیم که مرتبط با حوزه فعالیت ما باشد و مخاطبان هدف ما به دنبال آن باشند. یعنی باید موضوعاتی را بیابیم که مشتریان احتمالی ما آن را در گوگل سرچ می‌کنند و ما می‌توانیم از طریق آن موضوعات، بازدید بگیریم.

مثلاً آیا او به دنبال اطلاعاتی جامع و عمیق است؟ آیا می‌خواهد محصولی را خریداری کند؟ با توجه به نیت جستجو، می‌توانیم محتوای خود را طوری تنظیم کنیم که پاسخ دقیقی به سؤالات و نیازهای مخاطبان بدهد. با پاسخ به چنین سؤالاتی، محتوا به‌طور خودکار به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که نیازهای مخاطب را برآورده سازد. این روش باعث می‌شود کانتنت دارای ارزش بیشتری شده و موتورهای جستجو نیز آن را بهتر رتبه‌بندی کنند. لینک‌های داخلی به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا صفحات مختلف وبسایت را شناسایی کرده و ارتباط بین صفحات را بهتر درک کنند. بهینه‌سازی لینک‌های داخلی به معنای ایجاد ساختاری منطقی و منسجم از صفحات و مطالب در وبسایت است که نه تنها کاربران را به‌خوبی راهنمایی می‌کند، بلکه منجر به تقویت سئو نیز می‌شود. میزان ارتباط یک صفحه عموما با توجه به محتوای متنی موجود در آن صفحه سنجیده می‌شود.

با توجه به اینکه 92 درصد جستجوهای روزانه در موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود، ما از این موتور جستجو به‌ عنوان نماینده موتورهای جستجوی دیگر استفاده کردیم. برای بررسی وضعیت سئوی وبسایت، تحلیل رفتار کاربران و ارزیابی میزان مشارکت آنها می‌توانیم از ابزارهای آنلاین مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) کمک بگیریم. با مقایسه صفحات خود با رقبا و بررسی داده‌های آماری، نقاط قوت و ضعف کانتنت را شناسایی کرده و در صورت نیاز، استراتژی‌ها و فرایندهای تولید محتوا را اصلاح نموده و ارتقاء می‌دهیم. پس از تدوین استراتژی و انجام تحقیقات کلمات کلیدی، نوبت به تولید محتوا می‌رسد. مرحله سوم از رویکرد فرایندمحور، عرصه‌ای برای به‌کارگیری مهارت، دانش و تجربه ما در خلق محتوایی جذاب و هدفمند است.

صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز). گوگل دیگر فقط به محتوای متنی نگاه نمی‌کند؛ بلکه به نحوه تعامل کاربران با سایت توجه دارد. اگر یک وب‌سایت سریع، ریسپانسیو و بدون تبلیغات آزاردهنده باشد، شانس بیشتری برای دیده شدن خواهد داشت. معیارهایی مثل زمان ماندگاری کاربر (Dwell Time)، نرخ پرش (Bounce Rate) و تعاملات کاربر (User Engagement) نقش بزرگی در رتبه‌بندی دارند.

من قبلاً در آموزش تولید محتوا در مورد محتواهای قدیمی و نحوه ی نگهداری و برخورد با آن ها گفته ام و آن آموزش ها همچنان معتبر هستند. برای بررسی محتواهای قدیمی ابتدا باید از بررسی صفحاتی که بالاترین رتبه را دارند شروع کنید. این محتواها در نتایج برتر(رتبه 1تا3) صفحه اول قرار دارند و بیشترین ترافیک را جذب می کنند. سپس، بقیه صفحات را که در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی شده اند و ترافیک خوبی را هدایت می کنند، شناسایی کنید. در مرحله بعدی صفحات رتبه بندی شده در صفحه دوم و فراتر از آن را که پتانسیل بهتری برای رتبه بندی دارند، شناسایی کنید.

یوتیوب (YouTube SEO) نیز در سال ۲۰۲۵ به یکی از قوی‌ترین ابزارهای جذب ترافیک ارگانیک تبدیل شده است. استراتژی محتوایی سئو در سال 2024 نیازمند توجه دقیق به نیاز کاربران، بهینه‌سازی فنی سایت و تقویت ارتباطات اجتماعی است. با اجرای این استراتژی‌ها، می‌توانید وب‌سایت خود را به یکی از مقاصد برتر در نتایج جستجو تبدیل کنید. در یک مقطع زمانی شاید شنیده باشید که برای موفقیت در سئو سایت باید محتوای همیشه سبز (evergreen content) تولید کنید. این نوع محتوا می تواند در طول زمان مفید باشد و همواره مورد استفاده قرار گیرد. شاید شما فک کنید که محتواهای قدیمی ارزش و اهمیت چندانی ندارند، اما این محتوا ممکن است همان چیزی باشد که سایت شما را در نتایج جستجو بالا می برد.

به همین دلیل مهم است که پیام یا خبر خود را دقیق و آنقدر جذاب بیان کنید که مخاطب جذب پیام شود و به صدای شما گوش دهد. اگر محتوای تان را درست بیان کنید مخاطب یک مرحله فراتر از خواندن محض می رود. متخصصان سئو می‌دانند جریان محتوا و چیدمان هر دو برای یک UX قوی و برای اطلاع سریع به موتورهای جستجو در هر صفحه مورد نیاز هستند. متخصصان سئو می‌دانند که کلمات کلیدی به دلیل ترندها یا موضوعات قدیمی و تغییرات محصول و خدمات با گذشت زمان دستخوش تغییر می‌شوند. آیا جایگاه خود را از دست داده‌اید؟ بررسی کنید که آیا لینکی را از دست داده‌اید یا آیا رقبا به خاطر آن کلمه کلیدی خاص از شما پیشی گرفته‌اند.

کاراکترهای زبان فارسی و عربی و بسیاری از زبان‌های دیگر اصطلاحا Non-ASCII characters هستند و برای استفاده در سیستم های کامپیوتری باید کدگذاری (encode) شوند. استفاده از کلمات فارسی در آدرس صفحه باعث کدگذاری آدرس (encoding) در هنگام انتشار در شبکه های اجتماعی و بسیاری از ابزارهای دیگر شده و آدرس صفحه بسیار طولانی و ناخوانا می‌شود. همچنین در بسیاری از ابزارها نظیر گوگل آنالیتیکس کدگذاری آدرسها باعث بروز مشکلات در تنظیم گزارشات می‌شود. به طور کلی بنا بر تجربه‌ی ما آدرس فارسی و انگلیسی مزایا و معایب خود را دارند و اینکه آدرس صفحات فارسی یا انگلیسی باشد به انتخاب شما بستگی دارد. نحوه عملکرد گوگل در سال‌های اخیر تغییر کرده است و تمرکز از کلیدواژه‌ها به اعتبار موضوعی تغییر پیدا کرده است.

نوشتن مطالب آموزنده که پاسخ دقیق و مفیدی به سؤالات کاربران ارائه دهند، در جذب و حفظ مخاطب بسیار مؤثر است. با تولید محتوای ارزشمند و سئو شده می‌توانیم بدون صرف هزینه برای تبلیغات، در رتبه‌های بالاتر نتایج جستجو قرار گرفته و ترافیک ارگانیک بیشتری به سمت وبسایت خود هدایت کنیم. محتوا باید نه تنها توجه مخاطبان را جلب کند، بلکه بتواند آن‌ها را در وبسایت نگه دارد تا در نهایت موجب تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار شود. بر اساس تحقیقات انجام گرفته درباره کلمات کلیدی، یک تقویم برای مطالبتان تهیه کنید. حتما اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی هدف را در این تقویم گنجانده اید و اگر شخص دیگری مسئول تولید محتوا است،از این کلمات کلیدی مهم آگاه باشد.

در این مثال، «فروش در شبکه‌های اجتماعی» یک موضوع بنیادی است یا فرعی؟ پاسخ درست این است که بستگی دارد! اگر سایت مورد نظر در حوزه روش‌ها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد. اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت می‌کند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد. با گسترش دستگاه‌های هوشمند و جستجوی صوتی، بهینه‌سازی محتوای سایت برای این نوع جستجوها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. جملات ساده و طبیعی و پاسخ‌دهی سریع به سوالات کاربران می‌تواند شما را در این حوزه پیشرو کند. اما شما برای ساخت یه کسب و کار یا برند آنلاین موفق، به هر دوی اینها نیاز دارین.

نوشتن برای سئو به این معناست که محتوا را به گونه‌ای آماده، ایجاد و بهینه‌سازی کنیم که در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کند. در حالی که سئو برای دیده شدن آنلاین بسیار مهم است، باید به خاطر داشت که همه محتوای برند نیازی به بهینه سازی دقیق برای موتورهای جستجو ندارد. این به شما اجازه می‌دهد تا بر ارائه اطلاعات مورد نیاز مخاطبان خود تمرکز کنید، بدون اینکه بیش از حد به بهترین شیوه‌های سئو محدود شوید. علاوه بر مقالات و پست‌های وبلاگ، قالب‌های مختلفی از محتوا نیز می‌توانند از رویکردی با تمرکز بر سئو بهره‌مند شوند. به عنوان مثال، صفحات فرود و صفحات محصول می‌توانند با در نظر گرفتن سئو طراحی شوند تا ترافیک ارگانیک را جذب کرده و تبدیل‌ها را بهبود بخشند. این نوعی کپی‌رایتینگ است، نه نویسندگی ویژگی‌هایی که در این مقاله مورد بحث قرار می‌دهیم.

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ (content marketing) روایت‌کننده داستان‌هایی برای جذب مخاطب است و سئو کپی‌رایتینگ به دیده شدن این داستان‌ها در موتورهای جستجو کمک می‌کند. این بدان معناست که باید به طور کامل درک کنیم کاربر با جستجوی یک عبارت خاص، چه چیزی را انتظار دارد. هنگامی که محتوای شما با نیازها و خواسته‌های مخاطب همسو باشد، احتمال موفقیت آن در موتورهای جستجو به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. شاید تصور کنید که با حذف نقش توضیحات متا در تعیین رتبه‌بندی سایت‌ها، اهمیت این عنصر کوچک نیز کمرنگ شده است. اما واقعیت این است که توضیحات متا همچنان نقش کلیدی در جذب کاربران و افزایش ترافیک ارگانیک ایفا می‌کنند. توضیحات متا، همان خلاصه کوتاهی است که در نتایج جستجو، زیر عنوان صفحه شما نمایش داده می‌شود.

مثلاً وقتی می‌خواهیم مقاله‌ای در مورد «تولید محتوای سئو شده» بنویسیم، صحبت نکردن در مورد «تولید محتوای سئو شده» در پاراگراف اول نشدنی است. استفاده از کلیدواژه هدف در بخش‌های ابتدایی محتوا باعث می‌شود تا هم کاربران و هم گوگل کلیت صفحه را متوجه شوند. پس برای بهبود سئوی محتوا، کلیدواژه هدف را در بخش‌های ابتدایی متن سئو شده هم بیاوریم. تحقیق کلمات کلیدی بخش بسیار بزرگ و مهمی از فرایند سئو و بهینه سازی محتوا است. در این مقاله نمی‌توانیم به‌ صورت کامل به تحقیق کلمات کلیدی بپردازیم اما برخی از تکنیک‌های آن را مرور می‌کنیم. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن کلمه کلیدی، پیشنهادات گوگل و جستجوهای مرتبط گوگل است.

به مرحله نهایی رسیدیم که اینجا دیگر تمام مقدمات لازم فراهم شده و زمان تولید محتوا فرا رسیده است که این بخش، لذت ‌بخش‌ترین قسمت کار است! بعد از اینکه جهت گیری محتوا مشخص شد و تحقیق درباره کلمات کلیدی انجام گرفت، اطلاعات مورد نیاز و تحقیقات لازم را انجام دهید و تعیین کنید محتوای تولیدی چگونه خواهد بود. همچنین گروه‌های مرتبط و فعال بسیاری در فیلد کاری شما هستند که در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و لینکدین فعالیت دارند و قطعا متوجهید که با پاسخ دادن به نظرات مخاطبان می‌توانید مطالب مختلفی تولید کنید. بعد از نوشتن محتوا باید بدانید که بلوک‌های طولانی متن برای خوانندگان جذاب نیستند و برای سئو نیز مناسب نیستند. محتوای قابل هضم که به قطعات کوچک‌تر تقسیم می‌شود، برای افراد آسان‌تر است تا آن را مرور کرده و آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند. حتی اگر قصد دارند کل مقاله را بخوانند، تقسیم متن جذاب‌تر است و عبور از آن را کمتر خسته‌کننده می‌کند.

این مثال به خوبی نشان می‌دهد که طیف مخاطب مشابه نیاز به اطلاعات مفید، تخصصی و در عین حال خلاصه دارند. لحن محتوا نیز باید تا حدودی رسمی نوشته شود و از آوردن توضیحات اضافی خودداری شود. علیرضا یک دفتر دیجیتال مارکتینگ در تهران دارد که ۲۰ نیرو را مدیریت می‌کند از این رو استفاده بهینه از زمان را جدی می‌گیرد. او بعد از یک روز کاری پر مشغله پشت سیستم عبارت آخرین تغییرات الگوریتم موش کور گوگل را سرچ می‌کند. آیا وقت این کار را ندارید؟ یک متخصص رسانه اجتماعی استخدام کنید که قدرت کانال‌های منتخب شما و هشتگ‌های مورد استفاده، پست‌گذاری مستمر و نگارش درست را می‌داند. هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه گرامر بد و غلط املایی تصویر یک برند را خراب کند، چه شخصی و چه کسب و کار.

طراحی تعاملی (Interactive Design) به رویکردی در طراحی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها اطلاق می‌شود که بر تعامل کاربر با محیط دیجیتال تمرکز دارد. این نوع طراحی به کاربران امکان می‌دهد تا با محتوای وب‌سایت به صورت فعال و جذاب تعامل داشته باشند، که می‌تواند بهبود تجربه کاربری، افزایش زمان ماندگاری، و بهبود نرخ تبدیل را به دنبال داشته باشد. در این مقاله، به بررسی چگونگی استفاده از طراحی تعاملی برای افزایش تعامل کاربر و ارائه نکات و تکنیک‌هایی برای پیاده‌سازی آن می‌پردازیم. پس در این مقاله هرکجا از گوگل حرف زدیم، منظورمان سایر موتورهای جستجوی دیگر هم است. ضمن اینکه در فرایند تولید محتوا بر اساس سئو، هدف ما نباید فقط کسب رتبه بالاتر در گوگل باشد. محتوای ما باید برای مخاطب هم کاربردی و ارزشمند باشد و نیاز او را رفع کند.

علاوه بر این، الگوریتم Google Page Experience که بر روی تجربه کاربری (User Experience – UX) متمرکز است، بررسی می‌کند که آیا کاربران تجربه‌ای مثبت از سایت شما دارند یا نه. سایت‌هایی که محتوای گیرا، خوانایی بالا و فراخوانی به اقدام (Call to Action – CTA) واضح دارند، کاربران را بیشتر درگیر می‌کنند و رتبه بهتری کسب خواهند کرد. همچنین، تحلیل رفتار کاربران با ابزارهایی مانند Google Analytics 4 (GA4) می‌تواند اطلاعات مفیدی درباره چگونگی بهینه‌سازی صفحات ارائه دهد. در نتیجه، تنها داشتن محتوای باکیفیت کافی نیست؛ بلکه تعامل کاربران با سایت، عاملی تعیین‌کننده در سئو خواهد بود. بهترین روش های سئو در درجه اول شامل بهینه سازی محتوا برای بهبود رتبه بندی سایت در نتایج جستجو میشه. این فرایند با جستجوی کلمات کلیدی و استفاده استراتژیک از اونها در توضیحات متا، متن جایگزین و محتوای با کیفیت و ارزشمند شروع میشه.

کپی رایتینگ سئو عبارت است از تولید محتوای تولید شده بر اساس لیست کلمات کلیدی به منظور جلب رضایت کاربران و موتورهای جستجو به صورت همزمان. به عبارت دیگر تولید محتوایی که برای گوگل قابل فهم باشد و از طرفی کاربران تمایل به خواندن و لایک کردن و اشتراک آن با دیگران در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. گوگل دیگر فقط به محتوا نگاه نمی‌کند، بلکه رفتار کاربران هنگام تعامل با سایت را نیز تحلیل می‌کند. عواملی مانند نرخ کلیک (Click-Through Rate – CTR)، زمان حضور در صفحه (Dwell Time) و نرخ پرش (Bounce Rate) همگی تأثیر مستقیمی بر رتبه سئو دارند. اگر کاربران خیلی زود سایت شما را ترک کنند، گوگل آن را نشانه‌ای از نامرتبط بودن محتوا تلقی می‌کند.

برای سفارش آنلاین سئوی پیشرفته کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پیشرفته ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. با گارانتی و پشتیبانی که ارائه می‌دهیم، مطمئن باشید سایت شما همیشه به‌روز و بدون مشکل خواهد بود. محتوا مستمر و سازگار با سئو بخشی از یک برنامه ثبات بلندمدت در دنیای بازاریابی دیجیتال است، برخلاف کانال‌های تبلیغاتی پولی مانند گوگل ادز که پس از اتمام بودجه ناپدید می‌شوند. در استفاده از لینک‌ها زیاده‌روی نکنید و در مورد محل استفاده از آن‌ها منطقی فکر کنید. هیچ عدد جادویی برای تعداد لینک‌ها وجود ندارد، اگرچه عاقلانه است که برای هر 100 کلمه یک لینک قرار دهید. به عنوان مثال، اگر خدمات وبلاگ‌نویسی را بازاریابی می‌کنید،‌ می‌توانید با یک محتوای ستونی در مورد مزایای وبلاگ‌نویسی و ROI شروع کنید.

کاربران را مجبور نکنید برای کسب اطلاعات اصلی در مقاله شما غرق شوند، اطلاعات مهم و اصلی را به سرعت در اختیار کاربر قرار دهید. می خواین مطمئن شین که وب سایت شما هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو بهینه شده؟ کارشناسان ما می تونن به شما کمک کنن تا از تأثیر مثبت طراحی بر سئو بهره مند بشین. یکی از آشکارترین نقاط شروع و راهنمای ایده یابی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی است. تحقیقات کلمات کلیدی شما باید منجر به ایجاد صفحات وب جدید و بی پایانی در سایت شما شود. محتوای تعاملی اگر جنبه سرگرمی هم داشته باشد به نظر شما چقدر تأثیر دارد؟ طرز تفکر و ایده های ناب خود را صرف بازی ها و کوئیز کنید تا محتوای تعاملی خیلی جذابی تولید شود.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری